SvømmeCamp
02.08.2022 kl. 00.00 - 04.08.2022 kl. 24.00
Ishøj Svømmehal

Deltag Svømme Camp i uge 31 mandag -torsdag 1-4. august 2022.
4 dage med masser sjov og leg, samt svømmeundervisning for alle interesserede børn født i 2015 eller tidligere

Mandag den 1. august til torsdag den 4. august 2022
kl. 8.00 - 15.30 i Ishøj Svømmehal.

Svømme Campen er et tilbud til børn, som er glade for vand og som har lyst til at tilbringe dage i sin ferie sammen med andre svømmeglade børn. Der vil være plads til 30 børn. Børnene vil være i selskab med vores søde og erfarne instruktører.

De 4 dage er fyldt med aktiviteter både i vand og på land. Vi er i svømmehallen 2 gange om dagen. Når vi ikke er i svømmehallen, laver vi aktiviteter udenfor og indenfor afhængig af vejret. Vi inddeler børnene efter svømmeniveau. Alle kan deltage, både nybegyndere og øvede.

Typisk dagsprogram

Kl. 8.00 – 8.15

Mødetid og indtjekning

Kl. 8.30 – 09.30

Vandtid

Kl. 12.00

Frokost

Kl. 14.00 – 15.30

Vandtid

Kl. 15.30

Afhentning og tak for i dag

Prisen
Prisen er 975 kr. som dækker ca. 2,5 time i svømmehallen hver dag med undervisning og leg, aktivitetsprogram for hele ugen. Børnene skal selv have madpakker og drikkedunk med og der vil blive serveret saft og frugt hver dag.

Krav for at deltage
Du skal være født i 2015 eller tidligere. For alle gælder det, at vi forventer, at man kan klare sig selv i omklædningen med vask, tage badetøj/tøj på, tørre hår mm.

Husk badetøj, håndklæde og svømmebriller, hvis du har dine egne OG regnjakke og skiftetøj.

Foto
Svømmeklubben forbeholder sig ret til at fotografere i forbindelse med Campen til bla. informationens formål for klubbens aktiviteter.

Kontakt
Er der spørgsmål til campen er er du velkommen til at skrive til kasserer@ishoejswim.dk

Du behøver ikke at være medlem af Ishøj Svømme Klub for at deltage.

Ishøj Svømmeklub