Fortsætterhold 9-15 år
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Fortsætterhold 9-15 år - Niveau 2 / Niveau3

Svømmeskolens 2. niveau
Fortsætterhold er en blanding mellem andet og tredje niveau i vores svømmeskole.

Bassin og vanddybde: 50 m bassin, dyb ende 240 cm

Aldersgruppe: 9-14 år

Forudsætning
For børn/unge som har gået på "Starterhold" og som nu er klar til at svømme i den dybe ende af 50 m bassinet. For de ældste som er anbefalet at gå på "Begynder 2 Super" eller "Letøvede" og som er klar til dybt vand. At have holdforståelse og kan høre og forstå en fælles besked ellers kontakt kontoret så finder vi en løsning.

Målsætning Svømning og selvredning
At lære at færdes trygt i en svømmehal og kende reglerne.
Vi fortsætter med gennem lege og sjove øvelser at videreudvikle og finpudse teknikken. Især i crawl så der kan svømmes en bane ad gangen i flot svømmestil med koordineret og tilpasset vejrtrækning med udånding under vandet. Rygcrawl begynder også at være helt flot på en enkelt bane. Hvorimod brystsvømning og butterfly introduceres i det små via delteknikker.
Vores mål er at du mestrer følgende øvelser når sæsonen er slut:

Vi starter sæsonen med at undervise efter målsætningerne til vores 2. niveau (se Begynder 2 Super), så vi sikrer at de basale færdigheder er i orden. Hvorefter vi går videre med 3. niveau (se Letøvede).

Startdato
27.08.2024
Slutdato
13.05.2025