Regler i forbindelse med klubsvømning

Regler i Ishøj Svømmehal for forældreadgang til svømmehallen

Ishøj Svømmeklub og Ishøj Svømmehal har i fællesskab opsat et regelsæt for forældres færden i svømmehallen i forbindelse med undervisningshold. Nedenstående vil til enhver tid blive håndhævet af dels svømmehallens personale samt svømmeklubbens instruktører og hjælpeinstruktører

Vigtig information til klubmedlemmer
  • Et medlemskab af en klub/forening giver ikke adgang til badning i den del af Ishøj Svømmehal som er forbeholdt offentligt betalende gæster
  • Gyldigt klubarmbånd, udleveres af svømmeklubben første undervisningsgang i forhallen og skal anvendes ved indgangen hver gang.
  • Såfremt gyldigt klubarmbånd ikke medbringes er svømmehallen berettiget til at opkræve almindelig entrebillet, også selvom du skal ind til undervisning.
  • Der er tidligst adgang til omklædning 15 min. før undervisningen starter.
  • Afvaskning skal se UDEN BADETØJ inden adgang til bassinområde.
  • Klubmedlemmer skal gå direkte til Kiss & Swim zonen og her afvente at blive hentet af underviseren.
  • Efter endt undervisning skal klubmedlemmer gå direkte til bad og omklædning.
  • Hvis du ønsker at svømme som offentlig før og/eller efter undervisning skal du købe billet i billetsalget.
  • Én forælder er velkommen til, at hjælpe børn under 8 år med omklædning og bad og at ledsage barnet til Kiss & Swim zonen. Færden i svømmehallen må kun ske efter afvaskning, og i badetøj. Mødetid tidligst 5 minutter før hold start. Forældre skal forlade hallen straks ved undervisningens start, med mindre man selv har løst entrebillet og vil svømme i den del af Ishøj Svømmehal som er forbeholdt offentligt betalende gæster.
  • Det er således ikke tilladt for forældre og søskende at opholde sig ved bassinkanten under undervisningen.
  • Efter endt undervisning skal klubmedlemmer gå direkte til bad og omklædning. Børn under 8 år må afhentes ved bassinkanten ved undervisningens afslutning.
  • Børn under 8 år må aldrig opholde sig i offentlig bassindel uden at være ifølge med badende voksen.

Yderligere spørgsmål er altid velkomne til Ishøj Svømmeklub på mail kasserer@ishoejswim.dk

Ishøj Svømme Klub & Ishøj Svømmehal